Filmgaléria

TESCO finest tojás

A legnagyobb hazai kiskereskedelmi áruházlánc ezzel a filmünkkel kommunikálta Húsvét előtt a finest tojásokat. A pontos ismertetésen túl a termék és a beszállítók természetes, hiteles bemutatása is cél volt.

TESCO Recy-Pet palackok

Az áruházlánc egyre több ásványvíz- és vízalapú termékét PET hulladék újrahasznosításával készült csomagolásban tesz a polcaira. Mi megmutattuk, hogyan.

DANA Amerikai járműgyártó

A gyár 10 éves évfordulójára készítettünk spotot. Több szekció is látható itt egyben, de összesen 6 db rövidebb image filmecskét készítettünk nekik.

A SOPRONI Sörgyár

120 éves évfordulójára készítettük a vállalat történelmét bemutató 4 részből álló spot sorozatot. Első rész.

A SOPRONI Sörgyár

120 évs évfordulójára készítettük a vállalat történelmét bemutató 4 részből álló spot sorozatot. Második rész.

A SOPRONI Sörgyár

120 évs évfordulójára készítettük a vállalat történelmét bemutató 4 részből álló spot sorozatot. Harmadik rész.

A SOPRONI Sörgyár

120 évs évfordulójára készítettük a vállalat történelmét bemutató 4 részből álló spot sorozatot. Negyedik rész.

TESCO minőségbiztosítás

A legnagyobb hazai kiskereskedelmi áruházlánc, a karácsonyi ünnepek előtt szeretett volna betekintést engedni a vásárlóinak abba, hogyan és milyen elvek szerint működik minőségbiztosítási rendszerük.

TESCO finest szaloncukor

A legnagyobb hazai kiskereskedelmi áruházlánc ezzel a filmünkkel kommunikálta karácsony előtt a finest, marcipános szaloncukrait. A pontos ismertetésen túl célunk volt a termék és a beszállító - Szamos Marcipán Manufaktúra - természetes és hiteles bemutatása.

TESCO ClubCard

Az online felület bemutatása, illetve annak használatát megkönnyítendő animációs spot.

TESCO Értékeink Gála

A cég minden évben elismeri azon dolgozóit, akik a legtöbbet tettek a vállalatért, a vásárlókért, a kollégáikért vagy valamilyen közösségért. Az idei díjátadót 4 kamerával vettük fel az Operában.

AVON LUX

Ezt a brand filmecskét nagyon szívesen vállaltuk. Élmény volt Nórival forgatni. A CAFE Next-től kaptuk a felkérést.

GLOBUS Miniprogram

A sokrészes sorozat lényege az volt, hogy fiataloknak adjunk nagyon rapid főzési tanácsokat, miközben a brand említése nélkül konkrét terméket reklámozunk. A Brand Factorytől kaptuk ezt a megrendelést.

GLOBUS Miniprogram

A sokrészes sorozat lényege az volt, hogy fiataloknak adjunk nagyon rapid főzési tanácsokat, miközben a brand említése nélkül konkrét terméket reklámozunk. A Brand Factorytől kaptuk ezt a megrendelést.

TV2 Miniprogram

Szintén egy Brand Factory koprodukció, melyben egészséges életmódtanácsokkal láttuk el a nézőt. Anita hiteles háziasszonya volt a sokrészes sorozatnak.

TV2 Miniprogram

Szintén egy Brand Factory koprodukció, melyben egészséges életmódtanácsokkal láttuk el a nézőt. Anita hiteles háziasszonya volt a sokrészes sorozatnak.

MTVA új arculati elemek

A köztelevízió arculati megújulásáért felelős csapatával közösen alkottuk meg és forgattuk le a különböző ID-kat. Az utómunkát az MTVA csapata végezte el.

MTVA új arculati elemek

A köztelevízió arculati megújulásáért felelős csapatával közösen alkottuk meg és forgattuk le a különböző ID-kat. Az utómunkát az MTVA csapata végezte el.

UPC SIXX

A Next Wave megbízásából készítettük Sixx-el a UPC brandjét építő, informatív kisfilmeket. SIXXel dolgozni: Rock&Roll!

GE Lighting

Berlinben, a nagy hírű ADLON KEMPINSKI hotelben forgattuk ezt a spotot. Büszkék vagyunk rá, mert ez a hotel -a vendégei magánszférájának megőrzése miatt- nem enged be bármilyen forgató csoportot az épületbe. Koprodukciós partnerünk a CAFE Next volt.

TELEKOM Miniprogram

A Brand Factoryt azzal bízta meg a Telekom, hogy akkori új, kisvállalkozások számára bevezetendő tarifacsomagjait miniprogrammal népszerűsítse a TV2 és az RTL csatornákon. A kivitelezéshez partnerként ismét minket választottak.

TELEKOM Miniprogram

A Brand Factoryt azzal bízta meg a Telekom, hogy akkori új, kisvállalkozások számára bevezetendő tarifacsomagjait miniprogrammal népszerűsítse a TV2 és az RTL csatornákon. A kivitelezéshez partnerként ismét minket választottak.

EURONEWS Greeting

A legnagyobb európai hírcsatorna felkért minket, hogy egy kedves, otthonos videót készítsünk újévi üdvözletként a cégcsoport hazai irodájáról a többi európai munkatárs számára.

BRAZIL Narancslé

A Tudatos Vásárlók egyesülete a WATER FILMet kérte fel fél órás dokumentumfilmjének teljes kivitelezésére. Brazíliában forgattunk majdnem három hétig. Kell-e mondani, hogy nagy élmény volt?

MTVA új arculati elemek

Hiszik vagy nem, de minden logó igazi! Mi pedig az ország legkülönbözőbb helyein vettük fel a 3m átmérőjű karikat, melyek a közmédia csatornáit összekötő arculati elemek lettek. Terepszemléztünk, beállítottuk a fényviszonyoknak megfelelő képkivágást, összeszereltük és leforgattuk az óriás logókat. Nagy muri volt, több évszakon keresztül.

GDF-Suez kihívás

A GDF hazai vállalata arra adott megbízást, hogy készítsünk ösztönző filmet a vállalatcsoport Franciaországban megrendezendő sportversenyére. Nem is gondoltuk volna, hogy ennyire komoly sportélet van náluk. Minden résztvevő ádáz módon küzdött. Ez jó példa volt a többi munkatársnak is.

Szeretetéhség kampány

A nyitó eseménynek a TESCO adott otthont. Az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövetei (Koko, Talma) kezdték meg a kuponok árusítását.

TESCO Tiniséf

Főzőverseny gyerekeknek. A vállalat külsősöknek és vállalati dolgozók gyermekeinek egyaránt meghirdette a versenyt. Itt a belső, HR célokat is szolgáló film látható. A házigazda Tilla volt.

A nyertes Tiniséfek

Londonban, Jamie Oliver éttermében is kipróbálhatták magukat. A TESCO jóvóltából természetesen mi is elkísértük a csapatot.

IMPLANT CENTER

Főleg implantátum beültetéseket végző neves fogászati vállalkozás cégünket bízta meg rövid, hangulat spot-jának elkészítésével. Angol, Orosz, Német, Francia és Magyar változat készült belőle.

Szeresd a banánt!

Ez egy eladói oktató videó címe, melyet a legnagyobb hazai kiskereskedelmi áruházláncnak forgattunk, de a kisfilmet más országok áruházai is átvették.

Digitális ClubCard

Vásárlói kártya újdonságokról forgattunk a TESCOban majd animációval egészítettük ki.

Vállalati Híradó

Jelenlegi kedvencünk. Világszínvonalú, híradós arculatba hozzuk be egy vállalat belső és külső eseményeit. A dolgozók mindig nagyon várják a következő részt. Számtalan módon variálható, de mégis egy egységes, visszatérő arculat.

Value Tej

A TESCO újrapozícionálta a saját márkás termékkörét. A bevezető kampányhoz készítette a Water Film a ezt a filmet.

Tiniséf Sulicsata

A Tiniséf verseny egyik ága a Sulicsata Roadshow volt. A TESCO általános iskoláknak hírdette meg főzőversenyét. A verseny célja az egészséges táplálkozásra nevelés, a film célja pedig a CSR kampány támogatása volt.

TESCO Értékeink Gála 2015.

Elegáns környezetben és őszinte elismeréssel köszönte meg a vállalat a legkiválóbb dolgozóinak a kollégákért, vásárlókért, vagy valamilyen közösségért tett önzetlen munkáját.

Dance in the store

Versenygyőztes HR filmünk. Saját ötlet arra, hogyan kovácsoljuk erősebbre a dolgozói kapcsolatokat. Nagyon sikeres volt a TESCO 22.000 fős munkatársi környezetében.

Dia Euro 2014.

Promóciós videó, a DiaEuro 2014. teremlabdarúgó Európa Bajnokságra.